Nowoczesna
Fizjoterapia

Nowoczesna fizjoterapia
Fizjoterapia to dział nauki medycznej zajmujący się sposobami usprawniania i leczenia człowieka naturalnymi sposobami – często odwołująca się do dziedzin ludowych (chiropraktyka). W skład fizjoterapii wchodzą: kinezjoterapia, fizykoterapia, masaż leczniczy oraz terapia manualna. Nowoczesna fizjoterapia kładzie coraz większy nacisk na holistyczne (całościowe) jak i indywidualne podejście do pacjenta.

Fala uderzeniowa SWT

Podstawą działania fali uderzeniowej, jest dezintegracja substancji, do której wnika. Pozwala to na leczenie w przypadku występowania zwapnień oraz zwłóknień w tkankach miękkich (tendinopatie- związane ze zmianami przeciążeniowymi ścięgien, entezopatie-zmiany przeciążeniowo- zwyrodnieniowe przyczepów ścięgien do kości, mięśniowo-powięziowe punkty spustowe, urazy mięśni).

Laser wysokoenergetyczny HIL

Skuteczność terapii wysokoenergetycznej laserem HIL opiera się na wykorzystaniu dwóch długości fali. Dzięki czemu następuje kumulacja szybkiego i skutecznego efektu termicznego oraz wolniejszego, trwałego efektu oddziaływania biostymulacyjnego. Laser wysokoenergetyczny pozwalają pracować z mocą szczytową do 18 W w trybie impulsowym.

Fizykoterapia

Fizykoterapia to dział fizjoterapii zajmujący się leczeniem za pomocą bodźców fizycznych – występujących w przyrodzie. Przykładowymi dziedzinami fizjoterapii są wodolecznictwo, światłolecznictwo, elektroterapi – leczenie prądem elektrycznym czy leczenie zimnem oraz wiele innych. Zadaniem fizykoterapii jest zwalczenie bólu, zmniejszeniem stanu zapalnego czy poprawy cyrkulacji krwi w tkance.

Masaże

Masaż – element fizjoterapii o szerokim zastosowaniu, zarówno pod uwagę każdy aspekt jego stanu np. stan umysłowy (podejście holistyczne). Odpowiedni leczniczym jak i pielęgnacyjny, kosmetycznym i relaksacyjnym. Zadaniem masażu jest relaksacja, rozgrzanie tkanki czy też przygotowanie do wysiłku (masaż sportowy). Dodatkowo stanowi nieocenioną formę leczenia przeciwbólowego i stanowi kluczowy element bio-regeneracji.

Terapie

Terapia – kluczowy element każdej fizjoterapii, terapeuta na postawie swojej wiedzy i umiejętności dobiera odpowiedni rodzaj terapii do pacjenta (podejście indywidualne) biorąc dobór terapii pozwala na szybkie ustąpienie objawów bólowych.