Fizjoterapia Pawełek
Spektrum działania

Pomagamy ludziom zwiększyć zakres ruchomości i polepszyć ogólny stan zdrowia.

Czym się zajmujemy?

Mówiąc w skrócie – pomagamy ludziom zwiększyć zakres ruchomości i polepszyć ogólny stan zdrowia. Specjalizujemy się w zwalczaniu bólów kręgosłupa, stawów i mięśni. Nasz zespół to fizjoterapeuci, dla których praca z ciałem jest prawdziwą pasją. A nasi pacjenci to osoby świadomie dbające o swoje zdrowie.

Leczymy m.in. :

• Bóle i zawroty głowy
  • Bóle kręgosłupa (rwa kulszowa, dyskopatia, problemy neurologiczne jak drętwienia, mrowienia itp.)
  • Stany zapalne i obrzęki
  • Problemy gastryczne
  • Łokieć tenisisty, golfisty, ostroga piętowa, cieśń nadgarstka,kontuzje sportowe
  • Problemy uroginekologiczne (nawracające zapalenia pęcherza, po operacjach ginekologicznych,po porodzie)
  • Bolesne miesiączki
  • Problemy o podłożu stresowym
  • Stany po zabiegach operacyjnych (endoprotezy, artroakopie/rekonstrukcje więzadeł, cesarskie cięcie)

Podczas leczenia łączymy wiedzę naukowa z metodami mniej konwencjonalnymi. Wykorzystujemy między innymi szeroko rozumianą terapię manualną

• Mobilizacje i manipulacje stawowe (chiropraktyka)
  • Masaż leczniczy (klasyczny, sportowy, poprzeczny, tkanek głębokich, bańką chińską itp.)
  • Terapia punktów spustowych
  • Terapia powieziowa
  • Hirudoterapia
  • Terapia wisceralna