Masaż leczniczy w Krakowie

Masaż leczniczy krakówZastanawiasz się nad skorzystaniem z masażu leczniczego w Krakowie? Taka forma jest często polecana przy rekonwalescencji i ma służyć poprawie ogólnej wydolności organizmu. Można stosować masaż tylko miejscowo lub całościowo na ciało, aby wpłynąć na jego kondycję. Wiele osób korzystających z masażu leczniczego upatruje w nim swojej szansy na pozbycie się bólu i rozpoczęcie nowego życia bez ciągłego dyskomfortu. Czy to jest możliwe? Nasi fizjoterapeuci dokładają wszelkich starań, aby zapewnić Ci uczestnictwo w przyjemnych zabiegach, odprężających cały organizm.

Kiedy zastosować masaż leczniczy?

Masaż leczniczy ma bardzo wszechstronne działanie na organizm, dlatego można zastosować go zarówno w walce z bólem i dyskomfortem, jak również dla poprawienia własnego samopoczucia. Poprzez kilka przeplatających i uzupełniających się technik – głaskanie, uciskanie, rozcieranie, wstrząsanie, wałkowanie, wibrowanie, oklepywanie fizjoterapeuta może bardzo kompleksowo wpłynąć na miejsca, które są szczególnie narażone na ból. Ta forma terapii doskonale sprawdzi się w walce z:

• rwą kulszową,
  • bólem głowy, kręgosłupa, ramion, karku,
  • wadami postawy,
  • stanami zapalnymi ścięgien,
  • przybieraniem złej postawy ciała.

Dysfunkcje w obrębie narządów ruchu, podobnie jak wynikające z nich dolegliwości bólowe, dyskomfort, ale też kompleksy – przy współpracy z dobrym fizjoterapeutą będziesz mógł o nich zapomnieć!

Umów się na masaż leczniczy

Masaż leczniczy nie jest zabiegiem inwazyjnym ani tym bardziej niebezpiecznym. Większość osób może zostać mu poddana bez jakiegokolwiek ryzyka – zawsze też pacjenci są kwalifikowani do zabiegów na podstawie wywiadu i przedstawionej historii choroby. Warto też mieć na uwadze, że masaż leczniczy, w zależności od intensywności i częstotliwości jest także stosowany profilaktycznie, celem zapobiegania chorobom lub eskalacji problemów:

• ortopedycznych,
  • kręgosłupa,
  • neurologicznych,
  • reumatycznych.

Umów się na zabieg w naszym gabinecie lub zapytaj o fizjoterapię domową.